Opis produktu: Balsam-woda kolońska po goleniu Nishman After Shave Artic Blue No.2 200 ml
Nishman Artic Blue No.2 — to uniwersalne rozwiązanie do pielęgnacji skóry po goleniu. Dzięki formule 2w1 produkt tureckiej marki ma właściwości balsamu i wody kolońskiej, co zapewnia kompleksowy efekt.
PRZEZNACZENIE:
Balsam wspomaga szybką regenerację skóry po zacięciach i podrażnieniach oraz dodatkowo działa zmiękczająco i nawilżająco. Jednocześnie formuła produktu neutralizuje aktywność bakterii, chroniąc w ten sposób wrażliwą skórę przed drobnoustrojami.
OPIS TOWARU:
Nishman Artic Blue No.2 jest wyprodukowany na bazie składników aktywnych, takich jak alantoina i gliceryna, które pozwalają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, zmiękczają i uelastyczniają skórę oraz redukują swędzenie i łuszczenie, dzięki czemu po nałożeniu balsamu skóra szybko wraca do normy.
Jednocześnie antyseptyczne właściwości balsamu-wody kolońskiej neutralizują bakterie na powierzchni skóry, zapobiegając przedostawaniu się patogenów do organizmu, dzięki czemu Nishman Artic Blue najlepiej nadaje się do dokładnej i kompleksowej pielęgnacji skóry po goleniu.
Kompozycja kosmetyku — to arktyczna świeżość, która cudownie orzeźwia i dodaje energii, bo zawiera ylang-ylang i bergamotkę uzupełnione klasycznym aromatem drzewa sandałowego i piżma.
Produkt jest sprzedawany w praktycznej butelce (200 ml) z dozownikiem umożliwiającym najwygodniejsze rozprowadzenie balsamu.
ZALETY:
Uniwersalna formuła 2w1
Łagodzi, nawilża i zmiękcza skórę
Trwałe działanie przeciwbakteryjne
Orzeźwiający zapach Artic Blue
Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry
SPOSÓB UŻYCIA
Ruchami masującymi nanieść niewielką ilość kosmetyku na czystą skórę po goleniu.
SKŁAD: Aqua, Alcohol Denat., Parfum, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Allontoin, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Coumarin, D-Limonene, Benzyl Benzoat
Nishman
Turecka marka Nishman jest częścią Asil Group, która powstała nie tak dawno temu w 2016 roku. Jednak w ciągu kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją ofertę produktową, a także zyskała dużą popularność.