Opis produktu: Balsam-woda kolońska po goleniu Nishman After Shave Gold One No.4 200 ml
Balsam-woda kolońska Nishman Gold One No.4 o orzeźwiającym zapachu bergamotki, lawendy, ambry i wanilii — to uniwersalne rozwiązanie do kompleksowej pielęgnacji skóry po goleniu.
PRZEZNACZENIE:
Balsam skutecznie łagodzi i sprzyja szybkiej regeneracji, wspomagając proces gojenia się skóry. Jednocześnie formuła produktu ma właściwości nawilżające, zmiękczające i przeciwbakteryjne.
OPIS TOWARU:
Balsam-woda kolońska tureckiej marki Nishman szybko wnika w naskórek, dzięki czemu już po kilku minutach po jej nałożeniu nieprzyjemne odczucia miną, a skóra wróci do normy. Jednocześnie lekka konsystencja balsamu pokrywa naskórek cienką warstwą, która pomaga utrzymywać wilgoć, zapobiegając suchości i łuszczeniu się skóry.
Ponadto uniwersalna formuła 2w1 ma również właściwości antyseptyczne, dzięki czemu podrażniona skóra po kontakcie z ostrzem będzie niezawodnie chroniona przed szkodliwym działaniem bakterii przez cały dzień.
A oryginalna kompozycja zapachowa Nishman będzie idealnym uwieńczeniem golenia, dając uczucie świeżości i czystości oraz otulając skórę przyjemnym aromatem bergamotki i lawendy z odrobiną ambry i wanilii.
Balsam-woda kolońska jest sprzedawany w kompaktowej buteleczce (200 ml) z wygodnym dozownikiem dla efektywnego nałożenia.
ZALETY:
Uniwersalność w użyciu (2w1)
Zapewnia kompleksową regenerację skóry
Trwałe działanie przeciwbakteryjne
Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry
SPOSÓB UŻYCIA
Ruchami masującymi nanieść niewielką ilość kosmetyku na czystą skórę po goleniu.
SKŁAD: Aqua, Alcohol Denat., Parfum, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Allontoin, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, D-Limonene, Alpha Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Linalool, Benzyl Alcohol, Cinnamal, Hydroxyisohexyl-3 Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Salicylate
Nishman
Turecka marka Nishman jest częścią Asil Group, która powstała nie tak dawno temu w 2016 roku. Jednak w ciągu kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją ofertę produktową, a także zyskała dużą popularność.