Opis produktu: Balsam-woda kolońska po goleniu Nishman After Shave Invisible Touch No.5 200 ml
Nishman Invisible Touch No.5 — to wspaniały balsam-woda kolońska 2w1, który będzie idealnym zakończeniem procesu golenia, zapewniając orzeźwiający zapach i pełną pielęgnację skóry.
PRZEZNACZENIE:
Formuła balsamu szybko wnika w skórę, łagodząc i odbudowując ją po kontakcie z ostrzem. Jednocześnie balsam utrzymuje poziom nawilżenia w komórkach i neutralizuje aktywność bakterii i drobnoustrojów na powierzchni skóry.
OPIS TOWARU:
Bazując na składnikach aktywnych balsam tureckiej marki Nishman, Invisible Touch, lub w tłumaczeniu „Niewidzialny dotyk”, działa naprawdę niezauważalnie, bo już po kilku minutach po nałożeniu dyskomfort w postaci podrażnień, pieczenia i suchości szybko mija, a zamiast niego pojawiają się świeżość, odprężenie i przyjemny chłód.
Jednocześnie balsam nie tylko koi skórę, ale także zmiękcza i niezawodnie chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak bakterie, dzięki czemu Invisible Touch najlepiej nadaje się do pielęgnacji skóry wrażliwej.
A szykowna kompozycja zapachowa, która składa się z morskiej bryzy, cytrusowych nut grejpfruta i delikatnej odrobiny jaśminu i paczuli, podaruje trwałe uczucie świeżości i doda sił po goleniu!
Balsam-woda kolońska jest sprzedawany w kompaktowej buteleczce (200 ml) z dozownikiem dla efektywnego aplikowania.
ZALETY:
Uniwersalna formuła 2w1 (woda kolońska + balsam)
Łagodzi, nawilża i zmiękcza skórę
Zapewnia działanie przeciwbakteryjne
Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry
Zapach odświeżający marki Nishman
SPOSÓB UŻYCIA
Ruchami masującymi nanieść niewielką ilość kosmetyku na czystą skórę po goleniu.
SKŁAD: Aqua, Alcohol Denat., Parfum, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Allontoin, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, D-Limonene, Alpha Isomethyl Ionone, Geraniol Citral, Hexyl Cinnama
Nishman
Turecka marka Nishman jest częścią Asil Group, która powstała nie tak dawno temu w 2016 roku. Jednak w ciągu kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją ofertę produktową, a także zyskała dużą popularność.