Opis produktu: Krem do golenia Proraso Cypress & Vetyver Shaving Сream 100 ml
Proraso Cypress & Vetyver — to doskonałe rozwiązanie zapewniające idealnie gładkie golenie i najbardziej komfortowe doznania.
PRZEZNACZENIE:
Formuła kremu skutecznie zmiękcza nawet najbardziej sztywne brodę i wąsy, a także zapobiega skaleczeniom lub podrażnieniom skóry po goleniu.
OPIS TOWARU:
Wytwarzany według najlepszych tradycji Włochów z Proraso krem o wyrazistym zapachu wetywerii i cyprysu stanie się idealnym pomocnikiem każdego mężczyzny. Kosmetyk szybko się pieni, sprzyjając powstaniu naprawdę puszystej piany, która dokładnie wypełnia zarost i otula skórę cienką barierą ochronną, która nie tylko chroni przed skaleczeniami, ale również znacznie poprawia poślizg ostrza, czyniąc golenie łatwym i wydajnym zabiegiem.
Jednocześnie dokładnie opracowana mieszanka składników, która zawiera m.in. olej kokosowy i glicerynę, nawilża i przyspiesza regenerację skóry, dzięki czemu po goleniu z kremem Proraso pozostanie tylko idealnie gładka skóra oraz cudowne uczucie świeżości, czystości i komfortu.
ZALETY:
Skutecznie zmiękcza zarost i chroni skórę przed zacięciami
Zapobiega podrażnieniom i suchości
Orzeźwiający aromat cyprysu i wetiwerii
Sprzedawany w wygodnej tubce (100 ml)
SPOSÓB UŻYCIA
Za pomocą pędzla lub rękami nałóż niewielką ilość kremu na wilgotną brodę i wyrób pianę.
SKŁAD: Water (Aqua), Stearic Acid, Cocos nucifera (Coconut) Oil, Potassium Hydroxide, Parfum (Fragrance), Glycerin, Oleic Acid, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Metasilicate, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, Linalool
Proraso
PRORASO to lider włoskiego rynku linii kosmetyków do golenia tradycyjnego. Proraso to oryginalne produkty włoskie produkowane we Florencji od 1940r. Proraso to w chwili obecnej światowa marka o ugruntowanej pozycji a jednocześnie firma rodzinna z tradycjami, gdzie tajemnicę skuteczności produktów (opartą o wykorzystanie naturalnego wyciągu Eukaliptusa dla klasycznej i tradycyjnej linii zapachowej, od której rozpoczęła się historia marki) przekazuje się z pokolenia na pokolenie.