Opis produktu: Mydło Do Golenia W Drewnianym Tyglu D.R. Harris Arlington Shaving Mahogany Bowl 100 g
Mydło D.R. Harris Arlington — to luksusowy produkt do golenia sprzedawany w wygodnym tyglu z palisandru, który oddaje stylistykę czerwonego drewna.
PRZEZNACZENIE:
Mydło dobrze zmiękcza zarost i skórę oraz szybko się pieni, dzięki czemu przygotowanie się do golenia nie zajmuje dużo czasu i wysiłku. Nadaje się do każdego rodzaju skóry.
OPIS TOWARU:
D.R. Harris Arlington — to twarde białe mydło o delikatnym zapachu cytrusowym. Produkt ma świetne właściwości nawilżające, które dodatkowo ochronią skórę przed suchością lub łuszczeniem się po goleniu.
Aktywna formuła mydła zapewnia szybkie wyrabianie piany, która łatwo wnika nawet w długie i grube włoski. Mydło dokładnie pokrywa całą powierzchnię skóry cienką warstwą ochronną, co znacznie zmniejsza ryzyko uszkodzenia naskórka podczas kontaktu z ostrzem. Jednocześnie piana poprawia poślizg maszynki na skórze, czyniąc tym samym proces golenia skuteczniejszym i bezpieczniejszym.
D.R. Harris Arlington zapakowane jest w wykwintnym drewnianym tyglu, który imituje szlachetny kolor mahoniu. Przechowywanie mydła w odpowiednim miejscu znacznie wydłuża żywotność produktu i pozwala zachować wszystkie jego właściwości.
Mydło jest bardzo wydajne, dzięki czemu D.R. Harris Arlington niezawodnie posłuży przez kilka miesięcy.
ZALETY:
- Zmiękcza i nawilża skórę
- Chroni naskórek podczas kontaktu z ostrzem
- Sprzedawane w wygodnym drewnianym tyglu
SPOSÓB UŻYCIA
Przed goleniem zwilż pędzel w ciepłej wodzie i namydl go. Następnie za pomocą pędzla nałóż pianę na skórę i zarost. Przechowuj produkt w tyglu.
D.R Harris
Historia marki D. R. Harris bierze swój początek w 1790 roku. W owym czasie chirurg Henry Harris i chemik-farmaceuta Daniel Rotely założyli mały sklep Harris's Apothecary przy ulicy St. James.
W krótkim czasie sklep Harrisa zyskał reputację jakościowego producenta, dostarczając modnej dzielnicy Londynu własne wyroby perfumeryjne Lavender Water, Classic Cologne i English Flower. W ciągu zaledwie 50 lat D. R. Harris wyrósł z „rodzinnego” sklepiku do renomowanej firmy, czyje produkty cieszyły się popularnością wśród elit i na królewskim dworze St. James od ponad dwóch wieków.