Opis produktu: Szampon do brody i wąsów Nishman Beard&Moustache Shampoo 200 ml
Nishman Beard & Moustache — to naturalny szampon o uniwersalnej formule do brody i wąsów od popularnej tureckiej marki.
PRZEZNACZENIE:
Formuła szamponu zapewnia dokładne oczyszczenie brody z nagromadzonego brudu i tłuszczu, a także dodatkowo zmiękcza włosie, nadaje mu zdrowy połysk i sprawia, że jest miękkie w dotyku.
OPIS TOWARU:
Szampon do brody i wąsów marki Nishman jest wykonany na bazie składników roślinnych, wśród których kluczowym jest olej arganowy o doskonałych właściwościach przeciwzapalnych. Dzięki temu szampon nie tylko usuwa różne zanieczyszczenia, ale również koi skórę: łagodzi swędzenie i stany zapalne, zapobiega łuszczeniu się, co pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i wygląd.
Oprócz tego składniki szamponu dodatkowo utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia, zmiękczają zarost i nasycają go korzystnymi substancjami.
Nishman Beard & Moustache jest zamknięty w praktycznej butelce (200 ml), która ma wygodny dozownik i jest wykonana w formowym stylu.
ZALETY:
Wysoka skuteczność i naturalne składniki
Zmiękcza, myje i odżywia brodę
Nawilża i łagodzi skórę
Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry
SPOSÓB UŻYCIA
Nałożyć niewielką ilość szamponu na wilgotne brodę i wąsy oraz wspienić, a następnie dokładnie spłukać resztki kosmetyku pod bieżącą wodą.
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Sodium Chloride, Cocamide Dea, Glycerin, Parfum, Dipropylene Glycol, Panthenol, Polyquaternium-10, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysilicone-29, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Tetrasodium Edta, Prunus Amygdalus Dulcis oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Citroneliol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.
Nishman
Turecka marka Nishman jest częścią Asil Group, która powstała nie tak dawno temu w 2016 roku. Jednak w ciągu kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją ofertę produktową, a także zyskała dużą popularność.