Opis produktu: Szampon do włosów Nishman Pro-Hair Shampoo 5000 ml
Nishman Pro-Hair — to wysokiej jakości szampon znanej tureckiej marki, który idealnie nadaje się do użytku profesjonalnego, jak również domowego. Produkt sprzedawany jest w iście dużym opakowaniu (5 litrów), co czyni Pro-Hair wspaniałym rozwiązaniem dla osób przyzwyczajonych do kupowania luzem i z wyprzedzeniem.
PRZEZNACZENIE:
Aktywna formuła kosmetyku zapewnia szybkie oczyszczenie włosów z różnych zanieczyszczeń, nadmiaru sebum i łupieżu. W tym samym czasie szampon skutecznie zmiękcza i odbudowuje uszkodzone włosy. Nadaje się do codziennego mycia głowy.
OPIS TOWARU:
Nishman Pro-Hair wyprodukowany jest na bazie starannie dobranych składników, w tym keratyny (protein tworzący włosy), dzięki czemu szampon tureckiego producenta nie tylko oczyszcza i pielęgnuje włosy, ale także nasyca cebulki włosowe substancjami odżywczymi, wzmacnia strukturę i odbuduje zniszczone pasma.
Ze względu na swoje właściwości lecznicze Pro-Hair jest idealnym produktem do pielęgnacji włosów po częstym stosowaniu produktów do stylizacji i farbowania. Ponadto formuła szamponu nawilża komórki na poziomie mikro i pomaga w utrzymaniu wilgoci, dzięki czemu produkt świetnie sprawdzi się przy włosach suchych.
Regularne mycie włosów szamponem Nishman Pro-Hair — to gwarancja czystych, miękkich i, co najważniejsze, zdrowych włosów!
ZALETY:
Skutecznie oczyszcza, zmiękcza i odbudowuje włosy
Utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia
Nadaje się do profesjonalnego stosowania
Bazuje na keratynie
SPOSÓB UŻYCIA
Ruchami masującymi nałożyć niewielką ilość szamponu na wilgotne włosy, a następnie dokładnie spłukać resztki kosmetyku.
SKŁAD: Aqua, Sodium Leureth Sulfate, Magnesium Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Glycol Disterate, Hydrolyzed Keratin, Tetrasodium, EDTA, Cocamide MEA, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Methylchlorisothiazolinone, Magnesium Chloride.
Nishman
Turecka marka Nishman jest częścią Asil Group, która powstała nie tak dawno temu w 2016 roku. Jednak w ciągu kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją ofertę produktową, a także zyskała dużą popularność.