Opis produktu: Balsam-woda kolońska po goleniu Nishman After Shave Pyrogeneous No.3 200 ml
Pyrogeneous No.3 słynnej tureckiej marki — to idealny kosmetyk do pielęgnacji skóry po goleniu, ponieważ produkt marki Nishman ma właściwości balsamu, jak również wody kolońskiej, co czyni go niezwykle praktycznym rozwiązaniem.
PRZEZNACZENIE:
Balsam szybko się wchłania, odbudowując skórę po kontakcie z ostrzem, jak również nawilża i zmiękcza naskórek. Formuła 2w1 dodatkowo odkaża i nadaje skórze piękny zapach przez cały dzień.
OPIS TOWARU:
Dzięki formule, która łączy w sobie balsam i wodę kolońską, Nishman Pyrogeneous No.3 jest idealny dla mężczyzn będących w ciągłym ruchu i prowadzących aktywny tryb życia, ponieważ wystarczy po prostu nałożyć produkt na skórę i tym samym upiec dwie pieczenie na jednym ogniu!
Po pierwsze, Pyrogenous, jako balsam, łagodzi i nawilża naskórek, sprzyjając szybkiej regeneracji po skaleczeniach i podrażnieniach. Po drugie, jako woda kolońska, produkt zapewnia wspaniały zapach, który jest idealnym połączeniem galbanum, mandarynki, bergamotki, fiołka i piżma, co wyraźnie odświeża skórę i daje przyjemne uczucie odprężenia. Do tego, dzięki swoim właściwościom antyseptycznym, Nishman Pyrogeneous No.3 szybko neutralizuje działanie bakterii i drobnoustrojów, niezawodnie chroniąc skórę przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi.
Balsam-woda kolońska jest sprzedawany w kompaktowej buteleczce (200 ml) z wygodnym dozownikiem dla efektywnego aplikowania.
ZALETY:
Uniwersalna formuła (balsam + woda kolońska)
Trwałe działanie przeciwbakteryjne
Nawilża, łagodzi i zmiękcza skórę
Zapach odświeżający marki Nishman
Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry
SPOSÓB UŻYCIA
Ruchami masującymi nanieść niewielką ilość kosmetyku na czystą skórę po goleniu.
SKŁAD: Aqua, Alcohol Denat., Parfum, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Allontoin, Linalool, D-Limonene, Butylphenyl Methylpropional
Nishman
Turecka marka Nishman jest częścią Asil Group, która powstała nie tak dawno temu w 2016 roku. Jednak w ciągu kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją ofertę produktową, a także zyskała dużą popularność.